fbpx

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI DEL

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) ponudnika Medic-UM STORE d.o.o. (v nadaljevanju Ponudnik) so sestavni del vseh pogodb med ponudnikom in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo s ponudnikom.

Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med ponudnikom in stranko.
Predmetni splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), vsakokrat veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Predmetni splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ponudnika, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo odnos med ponudnikom in stranko.

Uporaba pojmov:

Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno-poslovnem razmerju s ponudnikom, ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve ponudnika za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga ponudnik ponudi stranki.

Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med ponudnikom in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga ponudnik pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi.

Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
Predmet pogodbe je blago iz prodajnega kataloga ponudnika.

Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve stranke šteje datum, ko ponudnik odpošlje obvestilo po komunikacijskem mediju.

Vsa obvestila strankam, ki se nanašajo na dobavo predmeta pogodbe, sklenitev ali odstop od pogodbe ter druge informacije daje ponudnika preko elektronske pošte na naslov, ki ga je posredovala stranka. Ponudnik obvešča tudi preko navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko.

Ponudnik se zavezuje, da bo v vsakem trenutku na svoji spletni strani nudil sledeče informacije:

  • podatke o identiteti podjetja (ime podjetja, sedež, matična in davčna številka, podatki o vpisu v register z navedbo registra in številko vpisa),
  • kontaktne podatke (e-poštni naslov, telefonska številka),
  • informacije o osnovnih lastnostih izdelkov in storitev
  • informacije o dobavljivosti izdelkov,
  • dobavne pogoje
  • nedvoumno navedene cene,
  • plačilne in dobavne metode,
  • pogoje in roke za odstop od pogodbe,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake in
  • podatke o pritožbenem postopku.

Ponudnik se zavezuje, da ne bo postavljal nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.

Delovni čas ponudnika je: ponedeljek, sreda, petek: 08.00 – 16.00 ure, torek, četrtek: 08.00 – 18.00 ure; Nedelje in prazniki zaprto.

Uporaba splošnih pogojev poslovanja

Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča pogodbena določila med ponudnikom in stranko.
Predmetni splošni pogoji nadomestijo kakršnekoli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če uporabo predmetnih splošnih pogojev ponudnik izrecno izključi v pisni obliki.
Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in ponudnikom. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino predmetnih splošnih pogojev. Stranka s tem izrecno priznava, da se za vsa medsebojna pravna razmerja uporabljajo izključno splošni pogoji ponudnika. Če želi stranka poslovno sodelovati z ponudnikom in z njo nastopati v pogodbenih razmerjih, je dolžna sprejeti predmetne splošne pogoje v celoti in v obliki, v kakršni so. Stranka se odreče možnosti, da vpliva na vsebino, obliko in posamezna pogodbena določila splošnih pogojev.
Predmetni splošni pogoji veljajo poleg splošnih zakonskih predpisov kot posamičen specialen akt.
Predmetni splošni pogoji so dostopni na spletni strani: https://medic-um.si/splosni-pogoji-poslovanja. Seznanitev s splošnimi pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu ponudnika.
S podpisom pogodbe ali drugega pravnega akta se šteje, da je stranka v celoti seznanjena z vsebino predmetnih splošnih pogojev. Kot podpis pogodbe se šteje tudi oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini ponudnika.
Predmetni splošni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil na njihov obstoj izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe ali ponudbe. Potrošnik mora poznati vse možnosti, da se s splošnimi pogoji seznani v celoti, na razumljiv in dostopen način.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

ponudnik se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja objavljena na spletni strani https://medic-um.si/  z datumom uveljavitve spremembe.
Splošni pogoji so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila strankama dostopna na dan sklenitve pogodbe.
Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.
Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani https://medic-um.si/ in s prejemom obvestila o spremembi. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev.
V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima ponudnik pravico, da odstopi od pogodbe.
V primeru, da bi bila posamezna določba v pogodbi ali splošnih pogojih neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v pogodbi ali splošnih pogojih, pri čemer sta pogodbeni stranki soglasni, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju pogodbe.

Kolizija pravnih določb

V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem ponudnika, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.
Ponudnik in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe.
V kolikor so predmetni splošni pogoji v nasprotju s predpisi o varstvu potrošnikov, se v tem delu uporabi relevantna potrošniška zakonodaja.

Splošne določbe

Stranka je dolžna obvestiti ponudnikom o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za vzpostavitev in nadaljevanje pravno poslovnega odnosa, pri čemer so zlasti pomembni podatki o spremembi prebivališča ali sedeža stranke, spremembi lastniške strukture stranke, spremembi pravnoorganizacijske oblike stranke, nastop stanja, ki kaže na insolventnost (plačilno nesposobnost) stranke, ne glede na to, ali so podani zakonski pogoji za uvedbo stečaja ali prisilne poravnave in drugi podatki, dogodki in stanja, ki lahko vplivajo na pravno poslovno razmerje med ponudnikom in stranko.
Ponudnik zbira nekatere osebne podatke strank.
Ponudnik se trudi zagotavljati ažurnost informacij in podatkov v okviru spletne trgovine. Pri oglaševalskih sporočilih in v opisih izdelkov v spletni trgovini ponudnika lahko pride do manjših odstopanj glede dejanskih lastnosti izdelka, ki ne zavezujejo ponudnika. Ponudnikom pa zavezujejo vse navedbe glede lastnosti blaga, ki so vključene v konkretni ponudbi oziroma pogodbi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe specifikacij ali informacij iz predhodne točke, brez predhodnega obvestila stranki, specifikacije in informacije pa so obvezujoče zgolj v primeru, če so določene v pogodbi.
Ponudnika pri poslovanju s potrošniki zavezujejo navedbe v oglaševalskih sporočilih o cenah, lastnostih blaga in garancijskih pogojih. Cene v oglaševalskih sporočilih so označene v evrih in vključujejo DDV.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu ponudnika se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Pri poslovanju s potrošniki velja, da cene, ki so navedene v ceniku ponudnika, vključujejo DDV.
Ponudnik bo stranki pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden bo ponudba za stranko postala zavezujoča podal končno ceno, v katero bo vključen DDV.
Če končne cene zaradi narave blaga ali storitve ne bo mogoče izračunati vnaprej, bo ponudnik stranko seznanila z načinom izračuna končne cene.
V primeru sklepanja pogodbe za nedoločen čas, bo končna cena, ki jo bo ponudnik podala stranki vsebovala skupne stroške za posamezno obračunsko obdobje.
Cene so zavezujoče od trenutka, ko ponudnik pošlje stranki e-sporočilo glede potrditve naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.
Veljajo cene, navedene v trenutku oddaje izdelka v nakupovalno košarico, vendar ne dlje kot 15 dni, kar je tudi maksimalen čas od oddaje izdelka v košarico do potrditve naročila (v nadaljevanju: »rezervirana cena«). Prodajalec si pridržuje pravico, da čas rezervirane cene v primerih posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij poljubno skrajša, kar navede pri akcijski oziroma promocijski ceni posameznega izdelka. Sistem spletne trgovine registriranemu uporabniku pred potekom časa rezervirane cene iz sistema spletne trgovine na e-naslov ali GSM številko prejme samodejno sporočilo o skorajšnjem poteku rezervirane cene posameznega izdelka, ki ga je dodal v košarico.
Pogodba med ponudnikom in stranko se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko v podatkovni bazi ter se shrani na strežniku ponudnika. Stranki je pogodba dostopna na pisno zahtevo.
V primeru dostave izdelkov je standardna embalaža vključena v ceno izdelka, dodatno transportno embalažo in stroške prevoza blaga pa ponudnik dodatno zaračuna po ceni, ki je določena v ceniku ponudnika oziroma po ceni, glede katere se dogovorita ponudnik in stranka.

Plačilne metode

ponudnik omogoča plačilo za izdelke in storitve na sledeče načine:
plačilo po UPN obrazcu na bančni račun ponudnika, plačilo s plačilnimi (bančnimi oziroma kreditnimi) karticami, PayPal in plačilom po povzetju.
Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev. Za vse ostalo ponudnik uporablja primerna tehnična in organizacijska sredstva za zagotavljanje varnosti in tajnosti osebnih podatkov ter plačilnih informacij.

Izstavljanje računov

ponudnik pošlje stranki račun za naročeno blago ali storitev v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov, ki ga stranka navede ob podanem naročilu na spletni strani ponudnika oziroma natisnjen račun poleg naročenih izdelkov.
Dolžnost stranke je, da pred izvedbo naročila pregleda vse podatke in specifikacije naročila. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov niso upoštevni.

Lastništvo

Vsi zapisi, listine, tehnična dokumentacija in druga dokumentacija, povezana s predmetom pogodbe, so in ostanejo v lasti ponudnika tudi po sklenitvi pogodbe, razen če je ponudnik izdala pisno dovoljenje za uporabo tega gradiva. V primeru, da ponudnik izda soglasje za uporabo te dokumentacije, se stranka zavezuje, da bo omenjeno dokumentacijo uporabljala izključno za dogovorjene namene; prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja brez pisnega soglasja ponudnika. Stranka soglaša in je izrecno seznanjena, da omenjena dokumentacija predstavlja poslovno skrivnost ponudnika.
Če v pogodbi med ponudnikom in stranko ni dogovorjeno drugače, si ponudnik pridružuje lastninsko, avtorsko ter sorodne pravice na vseh dokumentih, ki so potrebni ali zagotovljeni v zvezi s sklenitvijo in/ali izvrševanjem pogodbe.

Poslovna skrivnost

Pogodbe, sklenjene med ponudnikom in stranko so poslovna skrivnost. Prav tako so poslovna skrivnost vsi podatki, ki jih ponudnik posreduje stranki pred sklenitvijo pogodbe, kot so različni priročniki, navodila, tabele, ceniki, poslovni ali finančni podatki itd. Stranka se zavezuje ohranjati poslovne skrivnosti ponudnika ves čas trajanja pogodbenega razmerja.
Podatke, katerih razkritje bi lahko močno škodilo ponudniku, mora stranka kot poslovno skrivnost ohranjati še 5 let po preteku pogodbenega razmerja. V primeru kršitve poslovne skrivnosti je stranka odškodninsko in kazensko odgovorna. Pogodbeni stranki se lahko v pogodbi dogovorita za izjeme od teh določb.

Omejitev odgovornosti

ponudnik se trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. ponudnik si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
ponudnik si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si ponudnik pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo ponudnik nemudoma obvestila stranko o tehničnih težavah ter posredovala navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani ponudnika na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.
ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani ponudnika nemudoma obveščena.
ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot bistvena zmota šteje zmota v bistvenih lastnostih blaga in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za bistvene, ponudnik pa v primeru vednosti ne bi sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne zmote v ceni.

Obravnava pritožb in reševanje sporov

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež ponudnika.
Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ponudnik zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@medicum.si.
ponudnik bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.

Odstop ponudnika od pogodbe

V primeru kršitve določil pogodbe ali teh splošnih pogojev s strani stranke ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe brez nadaljnjih obvestil stranki. V takem primeru ponudnik na transakcijski račun stranke vrne morebitne vplačane zneske.
Prav tako ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe v primeru, če stranka, ki ni potrošnik, postane insolventna ali plačilno nesposobna ali če ima blokirana sredstva na poslovnem računu več kot 15 dni, če je uveden ali zgolj predlagan postopek prisilne poravnave ali stečaja.
ponudnik ima pravico do odstopa od pogodbe, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti, če stranka daje ponudniku neresnične podatke, ki otežujejo ali onemogočajo izpolnitev pogodbe in če ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo in temi splošnimi pogoji.

SPLETNA PRODAJA IZDELKOV

Registracija uporabnika

Možnost spletnega nakupa izdelkov imajo stranke brez registracije. Strankam je omogočeno, da ob oddaji naročila istočasno ustvarijo tudi svoj uporabniški račun z geslom. Uporabniško ime je enako e-poštnemu naslovu, ki ga je uporabnik navedel v postopku oddaje naročila.

Postopek oddaje naročila

V razdelku “trgovina” na spletni strani lahko uporabnik s klikom izbere možnost “dodaj v košarico”. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko uporabnik s klikom na ustrezen gumb »Prikaži košarico« nadaljuje s plačilnim postopkom ali nadaljuje z obiskom trgovine.
Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek ali storitev iz nakupovalne košarice, lahko to stori s klikom na ikono × ob izbranem izdelku. Če želi uporabnik dodati nove izdelke v košarico, to stori s klikom na povezavo »Spletna trgovina Medic-UM STORE d.o.o.« in ponovitvijo postopka iz prehodnega člena.
Po potrditvi nakupovalne košarice z izbranimi izdelki sistem preusmeri uporabnika na obrazec s podatki kupca oziroma naročnika. Za izvršitev naročila mora uporabnik pravilno izpolniti vsa polja. Sistem omogoča uporabniku, da se podatki iz obrazca shranijo v uporabnikovem profilu za bodoča naročila.
Uporabnik lahko izbira med zgoraj navedenimi plačilnimi metodami.
Uporabnik lahko navede, da želi prevzeti predmet naročila na poslovnem naslovu ponudnika, lahko pa izbere dostavo s strani dostavne službe Pošta Slovenije.
Pred oddajo naročila lahko uporabnik preveri in po potrebi popravi vse vnesene podatke v zvezi z naročilom, ki mu jih sistem izpiše po uspešni potrditvi vseh predhodnih faz postopka. Uporabnik naročilo potrdi s klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”, s tem pa se zaveže k izpolnitvi pogodbe in potrdi, da je zavezan k plačilu. V primeru, da je naročilo uspešno oddano, sistem izpiše številko naročila.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, stranka pa lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@medicum.si.
Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila.
Registrirani uporabnik lahko kadarkoli dostopi do podatkov o vsebini pogodbe in statusu naročila v svojem uporabniškem profilu.
V namen preveritve navedenih uporabnikovih podatkov in točnosti naročila lahko ponudnik kontaktira uporabnika na njegovo telefonsko številko.

Dobavni pogoji

Za naročila je strošek transportnega pakiranja in dostave 3,90 EUR . V primeru prevzema predmeta naročila na sedežu podjetja ali v primeru naročila izdelka v elektronski obliki stroškov transportnega pakiranja in dostave ni.
Dostava je mogoča samo na območju Slovenije in Hrvaške..
Naročeno blago, za katerega je bilo naročilo oddano na delovnik do 11. ure, bo odposlano istega dne, v kolikor so bile uporabljene plačilne metode plačilna kartica ali PayPal. V primeru plačilne metode plačila po predračunu oz. bančnega nakazila bo blago odposlano po prejemu sredstev na bančni račun ponudnika. Naročeno blago, za katerega je bilo naročilo oddano na dela prost dan ali praznik, bo odposlano ob prvem naslednjem delovniku. Izdelki, pri katerih je na spletni strani izrecno naveden daljši dobavni rok, bodo dostavljeni v slednjem roku.
V primeru, da ponudnik zaradi nepredvidljivih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku, o novem dobavnem roku obvesti stranko preko posredovanih kontaktnih podatkov.
ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za nedobavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva. ponudnik si bo prizadevala storiti vse potrebno, da se dobava blaga opravi čim hitreje in da bo stranka sproti in redno obveščana o morebitnih zamudah dobave s strani dobavitelja.
V primeru, da stranka ne prejme naročenega blaga v dogovorjenem roku, mora ponudnikom pozvati na izpolnitev obveznosti in določiti dodatni rok za izpolnitev obveznosti. Če ponudnik tudi v dodatnem roku ne opravi dobave oziroma izpolni obveznosti, lahko stranka odstopi od sklenjene pogodbe in zahteva vračilo že vplačanih zneskov za nakup blaga.
ponudnik ne odgovarja za zamudo ali nedobavo blaga v primeru vojn, izgredov, demonstracij, vladnih intervencij, požara, poplav in drugih naravnih nesreč, uvoznega ali izvoznega embarga ali drugih kakršnihkoli podobnih razlogov ali razlogov višje sile, na katere ponudnik ne more vplivati.
Ob vseh zgoraj navedenih razlogih zamude se čas dobave prekine za čas trajanja vpliva omenjenih razmer iz predhodnega člena, po prenehanju vplivov takih razmer pa roki tečejo naprej.

Prevzem blaga

Predmet pogodbe je treba izpolniti v kraju, ki je dogovorjen v pogodbi oziroma ponudbi. Če kraj izpolnitve ni določen v pogodbi ali ponudbi, se ponudnik in stranka lahko o tem naknadno dogovorita.
Stranka je dolžna prevzeti predmet pogodbe najkasneje v roku 14 dni po prejemu pisnega poziva ponudnika, skladno s prejšnjimi točkami glede kraja dobave/izpolnitve.
V primeru dostave blaga preko partnerskih dostavnih služb je stranka dolžna opraviti prevzem blaga v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe.
Pravice in obveznosti potrošnikov – pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@medicum.si ali na drug način, ki ga omogočajo ostali kontaktni podatki ponudnika oziroma s pomočjo obrazca v prilogi k tem splošnim pogojem poslovanja. Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno. Če se potrošnik odloči za uporabo izpolnitve obrazca za odstop, ponudnik potrošniku po elektronski pošti nemudoma pošlje potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago bodisi vrne bodisi pošlje na naslov ponudnika Šaleška cesta 19, 3320 Velenje. Kupec mora najkasneje v 14 dneh po obvestitvi ponudnika o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če ponudnikom zaradi tega ne bremenijo nobeni dodatni stroški.
Potrošnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke). ponudnik vrne kupnino in vsa ostala plačila najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu, vendar lahko ponudnik vračilo zadrži do prejetja vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je dejansko poslal blago.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, za pogodbe:
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen kupon, se v primeru odstopa od pogodbe potrošniku vrne kupon v enaki vrednosti, kot jo je imel kupon ob oddaji naročila.
V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se potrošniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode.

Odgovornost za stvarne in pravne napake

ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.

Napaka je stvarna:

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Stranka je dolžna nemudoma oz. takoj, ko je mogoče, pregledati predmet pogodbe, ugotoviti morebitne napake in jih zabeležiti. V nasprotnem primeru ponudnik ne upošteva stvarnih napak, ki niso skrite in so bile znane ali bi morale biti znane ob pregledu predmeta pogodbe.
Stranka je dolžna o očitnih stvarnih napakah obvestiti ponudnikom nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po dolžnem pregledu, o skritih stvarnih napakah pa nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po odkritju, v nasprotnem primeru ni upravičena do odprave stvarne napake.

Potrošnik je dolžan ponudnikom o stvarni napaki obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.
ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v roku šestih mesecev od izročitve blaga, v primeru potrošniških pogodb pa v roku dveh let od dneva izročitve blaga oziroma v roku enega leta od izročitve pri prodaji rabljenega blaga. ponudnik jamči, da na predmetu pogodbe tretja oseba nima lastninske ali avtorske pravice ali pravice industrijske lastnine, ki bi izključevala, zmanjševala ali omejevala pravice stranke, oziroma jamči, da ima te pravice urejene s svojimi pogodbenimi partnerji.
Po obvestitvi ponudnika o stvarni napaki mora Potrošnik ponudniku omogočiti pregled blaga in v obvestilu o stvarni napaki natančneje opisati napako.
Neznatnih stvarnih napak ponudnik ne upošteva.

Če ponudnik ugotovi obstoj stvarne napake skladno s pravočasnim in pravilnim obvestilom potrošnika, ima potrošnik v zvezi z blagom pravico, da od ponudnika zahteva:
odpravo napake ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali vrnitev plačanega zneska.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Obdelava podatkov na podlagi zakona ali pogodbenega odnosa

Nakup v spletni trgovini

V primeru, ko gre za sklenitev in izvajanje pogodbe s ponudnikom (v primeru nakupa v spletni trgovini), morate zagotoviti osebne podatke za namene sklepanja pogodbe. Obdelava naročila v spletni trgovini namreč ni mogoča brez posredovanja osebnih podatkov. Za izpolnitev pogodbe tako obstaja zakonit interes ponudnika v skladu s 6. členom GDPR.

Pošiljanje promocijskih sporočil

V skladu z 2. odstavkom 158. člena ZEKom-1,vam ponudnik lahko pošilja elektronska sporočila o prodajnih akcijah ali novostih na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli ob vašem naročilu, ali pa ste se z njim prijavili v pojavnem okencu na spletni strani ter s tem izrekli soglasje za prejemanje promocijskih sporočil. Vašega elektronskega naslova ponudnik ne posreduje tretji osebi pod nobenim pogojem, prav tako pa imate vedno možnost se odjaviti od prejemanja promocijskih sporočil s klikom napovezavo v samem sporočilu. Vašo odločitev ponudnik vedno spoštuje in odjava poteka na avtomatiziran način ter začne veljati takoj.

Obdelava osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa

V skladu z GDPR, lahko ponudnik podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa. Ponudnik si vedno prizadeva, da nad temi interesi vedno prevladajo pravice in svoboščine posameznika oziroma obiskovalca spletne strani. V kolikor ne želite obdelave podatkov oziroma želite izbris ali prekinitev obdelave, nam lahko to sporočite preko elektronskepošte na info@medicum.si ali preko obrazca v nogi (GDPR orodja)

Splošna statistična obdelava

Za namene optimizacije spletne strani, spremljanja pravilnega delovanja spletna strani, analize prodaje, ponovnih nakupov in obnašanja kupcev ter za namene poslovne optimizacije in merjenje poslovne učinkovitosti, uporabljamo orodje za analitiko Google Analytics. Z orodjem spremljamo prodajo po prodajnih kanalih, koliko kupcev opravlja ponovne nakupe ter v kakšni količini in vrednosti, spremljamo odzive na oglaševalske kampanje ter splošne statistične podatke o obisku. Uporabljamo anonimizacijo IP naslova, tako da vaš IP naslov ni nikoli posredovan. Po tem, ko vaš IP naslov postane anonimen, ugotovitev vaše osebe več ni mogoča, tako da Google Analytics nikakor ne more povezati vaše naprave z drugimi Googlovimi podatki.

Dostop do zgodovine naročil in drugih podatkov

Ob vašem klicu ali elektronskem sporočilu,lahko zaposleni pri ponudniku, v kolikor jim podate vaše osebne podatke ali številko računa oziroma naročila, dostopajo do vaše zgodovine naročil in osebnih podatkov. Na podlagi dostopa vam lahko tako ponudijo boljšo storitev in ponudbo ter efektivno rešitev morebitnih reklamacij. 

Prilagojeno komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci

Prilagojeno komuniciranje (preko e-pošte,obvestil v brskalniku ali družbenih omrežij) uporabljamo za predstavite vustrezne ponudbe, pošiljanje popustov in drugih vsebin, ki bi vam lahko bile zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z našo spletno stranjo. Za opravljanje tovrstnega komuniciranja uporabljamo vaše demografske podatke(spol, starost in lokacija), zgodovino nakupov (kupljeni izdelki, število nakupov), odzive in oglede izdelkov (odprtje sporočil, kliki na povezave) ter obravnavanje obnašanja in klikanje po spletni strani, ki lahko sproži pošiljanje prilagojenih sporočil.

Pri uporabi prilagojenega komuniciranja nikoli ne ustvarjamo uporabniških profilov, prav tako vas ne profiliramo in se neposvečamo vašim osebnim podatkom, temveč le izvajamo obdelavo na podlagi večjih skupin, kar onemogoča določljivost vas kot posameznika.

Obdelava osebnih podatkov na podlagisoglasja

Ponudnik lahko obdeluje in zbira vaše osebnepodatke, če za to podate soglasje, za namene preverjanja in zagotovitve, dadostopate in uporabljate vaš spletni račun, ki ste ga ustvarili z registracijona spletni strani, ter za pošiljanje promocijskih sporočil in drugih vsebinpreko elektronske pošte, kadar za to ni druge zakonske podlage in ste za topodali izrecno soglasje. Prav tako lahko ponudnik obdeluje in zbira vaše osebnepodatke za druge namene, vendar samo v primeru, da ste o teh namenih bili natančno obveščeni in ste podali tudi izrecno soglasje.

V kolikor ne želite obdelave podatkov oziroma želite izbris ali prekinitev obdelave, nam lahko to sporočite preko elektronske pošte na info@medicum.si ali preko obrazca v nogi (GDPR orodja)

Profiliranje potencialnih in obstoječih kupcev na podlagi izrecnega soglasja

Na podlagi podanega soglasja, lahko ponudnik izvaja napredno prilagojeno komuniciranje preko različnih marketinških kanalov. S tem vam lahko predstavimo najboljše ponudbe, prilagojene za vas, ki temeljijo na podlagi vaših demografskih podatkov, zgodovini vaših nakupov, obnašanju na spletni strani ter na podlagi vaših odzivov in klikov na spletni strani. Na podlagi podanega soglasja in osebnih podatkov lahko tako ustvarimo uporabniški profil in na podlagi tega serviramo najboljše in personalizirane ponudbe.

Podatki o podjetju

Medic-UM STORE d.o.o.
Vinska Gora 44
3320 Velenje
Slovenija
Matična številka: 8297614000
Davčna številka: 43722270
Zavezanec za DDV: DA
Telefonska številka: 05 97 54 300 (v času obratovanja trgovine)
E- poštni naslov: info@medicum.si

O podjetju: Podjetje Medic-UM STORE d.o.o. se ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov in opreme na debelo in drobno.